Je kunt onze ruimte huren voor je eigen feest, vergadering of elke andere bijeenkomst, met of zonder catering. Vraag naar de mogelijkheden, we organiseren alles graag op een manier, die jou (en ons) past. Reserveren kan via een mail naar verhuurtuinindestad@gmail.com of bel ons eerst voor meer info (06 49 55 09 91).
Prijzen per dagdeel (globaal 4 uur):
Kantine: 100 euro
Keuken: + 50 euro
Atelier: 50 euro
Kasteel: 50 euro
Kampeerterrein: 150 euro (plus groepstarief bij overnachtingen)
Vuurplaats: 50 euro
Energiebijdrage: 50 euro (treurig veel, maar anders vallen we om)
Let op: starttarief op vrijdagavond en zaterdag is 250 euro; op zondag 200 euro.
Versterkte muziek buiten tot uiterlijk 10.00 u, binnen tot uiterlijk 01.00 u. NB. geen house, techno of vergelijkbare rampestamp-muziek (donkedonkedonk), met teveel bas. Daar worden onze buren ongelukkig van.
Sorry, ook geen jongerenfeesten meer (16 tm 19 jaar), die kunnen niet met drank overweg.
Alles exclusief eventuele schoonmaakkosten (afhankelijk van aantal personen) & kosten voor afvoeren van afval. Bij meer dagdelen en/of meer ruimtes krijg je een staffelkorting.
Je kan alle ruimtes kaal afhuren en bent dan vrij om alles op je eigen manier te regelen. Goedkoop voor jullie, gemakkelijk voor ons.
Met evenveel plezier leveren wij ook de catering (vega, vegan, vlees/ bio) of andere extra diensten:
Koffie & thee (doorlopend) is 2,50 euro pp; met traktatie 5 euro pp.
Lunch (allin) is 15 euro pp
Voor een maaltijd kun je bij ons kiezen uit een Surinaamse, Marokkaanse, Indiase, Vega of Vegan kok (nb Surinaams, Martokkaans, Indiaas kan natuurlijk ook (gemengd vega). Je bestelt een buffet voor 25 euro (allin) of je kiest voor 1, 2 of 3 gangen, uitgaande van jouw budget (start bij 17,50 euro). Altijd vers, ter plekke bereid.
Borrelbuffet kan ook op basis van je budget, vanaf 7,50 pp.
Alles in overleg in afstemming op je specifieke (dieet)wensen.
NB. Reserveren van een ruimte is niet vrijblijvend. Een week van tevoren afzeggen, omdat je oma ziek is, is geen optie. Dan brengen wij de afgesproken kosten in rekening. En nee, wij werken niet met contracten vol kleine lettertjes (wees daar blij om). Wij gaan uit van vertrouwen tussen mensen, een afspraak is een afspraak, ook al is dat juridisch niet dichtgetimmerd. Zouden meer instanties moeten doen, wordt de wereld (en wij, die daarin samenleven), een stuk gemakkelijker en fijner van.